Atyabi Weblog/وب نگاری اطیابی

این وب نگاری درمورد موضوعات گوناگون می باشد.

Atyabi Weblog/وب نگاری اطیابی

این وب نگاری درمورد موضوعات گوناگون می باشد.

شهادت دکترعلی شریعتی

٢٩خردادسالروزشهادت معلم ومتفکروجامعه شناس مسلمان بزرگ ایران دکترعلی شریعتی به همه دوستداران علم وفرهنگ واسلام وایران تسلیت باد.

این بزرگمرد در٢٩خرداد١٣۵۶هجری شمسی بطرزمرموزی به شهادت رسید.دکترعلی شریعتی یکی ازمتفکرین  وجامعه شناسان مسلمان بزرگ دوران معاصرایران(قبل ازانقلاب اسلامی)است که نقش بسیاربزرگ وتعیین کننده دربیداری نسل جوان وبویژه دانشجویان ودانشگاهیان داشت.اوکسی بودکه ازیکسوبه جوانان مرعوب غرب وغربزده وبی اطلاع ازفرهنگ غنی اسلامی ودلباخته به سرمایه داری غرب یانوع به اصطلاح روشنفکرشان که دربست بدنبال گروههای چپی وکمونیستهاوسوسیالیستهاو…بودندنهیب عالمانه وروشنگرانه میزدوآنان راازپیروی کورکورانه غرب سرمایه داری وشرق سوسیالیست وکمونیست بازمی داشت وهم به روحانیت متحجروواپس گرا که مغزاسلام رارهاکرده وتنهابه پوسته آن چسبیده بودند.اوکسی بودکه ضمن اینکه درخانواده ای متدین وروحانی وروشنفکر بزرگ شده بودوازاسلام  آگاهی خیلی خوبی داشت سالها درجامعه دانشگاهی غرب وبویژه فرانسه ودانشگاه سوربن تحصیل علم وجامعه شناسی کرده بودوتفکروفرهنگ غرب رابخوبی می شناخت وبه نقاط قوت وضعف آن پی برده بودولذاهم معایب ومحاسن غرب را می شناخت وهم آگاهی قابل قبول ازفرهنگ اسلامی داشت.وهم دردعقب ماندگی جامعه ایرانی اورازجر می دادبنابراین پرچم مبارزه بانظام پادشاهی خاندان پهلوی رابرافراشت وبقدری نقش روشنگرانه وبرانگیزنده جوانان ودانشجویان وروشنفکران را برای حرکت انقلابی داشت که کمترکسی درحداواینقدرموءثربود. بنابراین ایشان حق بسیاربزرگی برگردن مردم وانقلاب اسلامی ایران داردولی متاسفانه آنگونه که شایسته این بزرگوار است حق ایشان ادانشده است.

دکترشریعتی درکودکی 

دکترشریعتی درجوانی 

محل تولد دکترشریعتی(روستای کاهک مزینان سبزوار) 

شهیددکترعلی شریعتی

 
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

تحلیل جدیدترین اخبار را در وبلاگ ما بجویید.
تیم فوتبال ایران در راحت ترین شرایط از راهیابی به جام جهانی فوتبال بازماند. سخنی که دل میلیونها ایرانی وطن دوست را به درد می آورد. به تیمهای صعود کرده نگاهی بیاندازید، ژاپن - استرالیا - کره جنوبی و کره شمالی ، به طور معمول تیمهایی به جام جهانی راه می یابند که از ثبات مدیریتی ،‌شرایط امن اجتماعی ، رفاه نسبی عمومی و ... برخوردارند. تصمیم گیرندگان فوتبال ما با حاکم کردن روابط بر ضوابط به میلیونها عشق فوتبال و عشق وطن دهن کجی کردند. کاری به اینکه مهرداد بذرپاش داماد باجناق احمدی نژاد است نداریم،‌او به عنوان رئیس گروه خودرو سازی سایپا و پیش از آن پارس خودرو با تحمیل علی دایی پر ادعا به تیم ملی کار این تیم را یکسره کرد. قطبی بد نتیجه نگرفت. 5 امتیاز که 2 تای آن خارج از خانه برابر کره شمالی و جنوبی بود و 3 امتیاز برابر امارات به حق آمار بدی نیست ، اما آقای دایی با پشتوانه های مافیایی اش به گونه ای سر این فوتبال را برید که جان گرفتان دوباره ی آن میسر نبود! آقای احمدی نژاد اکنون به یاد شعار ژاپن اسلامی شما افتادم ،‌عیار این فرمایش شما هم بر من معلوم گشت ! فوتبال را ا ز رتبه 20 به هشتادم رساندن واقعا هنر بزرگی می خواهد . پس وقت آن است به مردم اعلام کنید به زودی بذرپاش و علی آبادی با کفاشیان دونده ی خوش خنده اوضاع فوتبال را مثل همه چیز دیگر درست خواهند کرد. باز هم می گویم وضعیت فوتبال یک کشور معمولا نماد وضعیت زیستن ملت آن کشور است ، تو بمیری بیا و دست از سر این جامعه و فوتبالش بردار!!

آرشیو کامل کارتون های قدیمی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ

فروشگاه اینترنتی پارساشاپ ( www.parsashop.com ( بعنوان زیباترین فروشگاه اینترنتی در ایران ، آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.

محصولات متنوع و کمیاب از جمله :
عطرهای خوشبو و فانتزی ، کارتون های نایاب قدیمی ، نرم افزارهای آموزشی ارجینال ، مستندهای استثنائی و فوق العاده ، فیلم های جدید و جذاب و ...
در این فروشگاه عرضه می گردد.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام فروشگاه را با عنوان :
آرشیو کامل کارتون های قدیمی
و با لینک :
www.parsashop.com
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.

موفق باشید.
مدیریت پارساشاپ
www.parsashop.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد